اعلام آمادگی راه آهن برای کمک به مناطق سیل زده

نامه سعید رسولی مدیرعامل راه آهن به رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

به دنبال تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت رسانی به مردم عزیز استان سیستان و بلوچستان، مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران در نامه ای به رئیس سازمان مدیریت بحران، آمادگی شرکت راه آهن برای پشتیبانی و اعزام قطارهای امدادی به استان های سیستان و بلوچستان و هرمز گان را اعلام کرد.

به گزارش سایت ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این نامه «سعید رسولی» تاکید کرده است که همکاران شریف و متعهد ما در شبکه راه آهن کشور، آماده ارائه خدمت به ویژه در بخش حمل و نقل، انتقال مایحتاج، ملزومات و ماشین آلات راهسازی و امداد رسانی، به هموطنان عزیز استان های درگیر سیل از سایر استان‌ها است.
شایان ذکراست، در پی مشکلات پدید آمده از بارندگی‌های شدید در سیستان و بلوچستان و برخی نقاط جنوب شرقی کشور، مقام معظم رهبری در پیامی دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی را به یاری هر چه بیشتر مردم عزیز آن مناطق فراخواندند.
متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بارندگی‌های شدید در استان سیستان و بلوچستان و برخی نقاط دیگر در جنوب شرقی کشور که به آب‌گرفتگی مشکل‌ساز برای مردم و در مواردی ویرانگر و خسارت‌بار انجامیده است، ایجاب می‌کند که در کنار خدمات‌رسانی قابل تقدیری که تاکنون صورت گرفته است، دستگاه‌های دولتی و مجموعه‌های مردمی هر چه بیشتر به یاری مردم عزیز آن سامان شتافته از وقوع خسارت‌های بیشتر جلوگیری نمایند.
از خداوند متعال خیروبرکت ماندگار برای همگان مسألت می‌کنم.
سیّدعلی خامنه‌ای
۲۳ دی ۱۳۹۸

مطالب رپورتاژ