اعلام حمایت دبیرخانه مشترک انجمن‌های حمل نقل بین‌المللی از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین المللی ایران، دبیرخانه مشترک انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل  و نقل بین المللی ایران  متشکل از انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل بین المللی ایران، انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل بین المللی خراسان رضوی، انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی شمالغرب کشور، انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل بین‌المللی آذربایجان غربی، انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل بین‌المللی گلستان، انجمن صنفی شرکت‌های حمل ونقل بین‌المللی اردبیل ، انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی سیستان و بلوچستان طی نامه‌ای به رییس مجلس حمایت و پشتیبانی خود را از محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی اعلام کردند.

متن نامه به شرح ذیل است:

به نام خدا

جناب آقای دکتر لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

 

با عرض سلام و احترام،

در طی سالیان اخیر رویکرد مجلس و دولت حمایت و توسعه حضور بخش خصوصی، در عرصه اقتصاد کشور بوده است. تصویب سند تاریخی برجام و همچنین تأکیدات حضرت عالی بر استفاده از نظرات بخش خصوصی بیش از هر تصمیم‌گیری مهمی، هر دو زمینه امید بخشی برای فعالان حمل و نقل بین‌المللی کشور می‌باشد.

نهادهای بخش خصوصی و تشکل‌های صنفی به لطف چنین نگاهی امکان رشد و حضور مؤثر در نظام تصمیم‌گیری کشور را پیدا کرده‌اند. امروز در آستانه انتخاب و رأی اعتماد مجلس به وزیر جدید راه و شهرسازی جناب آقای مهندس محمد اسلامی، امید فعالین حمل و نقل کشور آن است که باز هم، همان منش و نگاه، تداوم و توسعه یابد. به همین جهت با توجه به اهمیت، گستردگی و نقش وزارت راه و شهرسازی در توسعه پایدار کشور، فعالین حمل و نقل کشور امید دارند انتخاب مجلس نیز همان گزینه پیشنهادی دولت و فعالین بخش حمل و نقل کشور باشد.

جناب آقای مهندس محمد اسلامی که از تجربه بالای مدیریتی در سطوح عالی برخوردار هستند با حضور بیش از یک دهه فعالیت و همکاری با تشکل‌های تخصصی و بنگاه‌های اقتصادی به عنوان گزینه اصلح بخش حمل و نقل بین‌المللی کشور نیز پیشنهاد می‌گردند. لذا انتخاب و رأی قاطع نمایندگان محترم مجلس به ایشان که به عنوان فردی کلان نگر، با نشاط و با انگیزه و دارای تحصیلات مرتبط، می‌باشند، زمینه ساز رفع موانع و مشکلات بخش حمل و نقل بین‌المللی کشور و امیدواری بیش از گذشته برای تشکل‌های صنفی خواهد بود.

لذا انجمن‌ صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران، انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی خراسان رضوی، انجمن صنفی شـرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی شمالغرب کشور، انجمن صنفی شـرکت‌های حمـل و نقل بین‌المللی آذربایجان غربی، انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی سیستان و بلوچستان، انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی گلستان و انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی اردبیل، انتظار حمایت و پشتیبانی آحاد نمایندگان مجلس شورای اسلامی را از ایشان درخواست داریم.  باشد تا در فرصتی مناسب، حل و فصل دغدغه‌ها و نگرانی‌های صنفی فعالیت‌های بخش حمل و نقل بین المللی کشور را بعد از رأی اعتماد نمایندگان، بدون وقفه از ایشان درخواست نمائیم.

مراتب قدردانی، از توجه حضرت عالی به درخواست فعالین صنف حمل و نقل بین‌المللی کشور را پذیرا باشید./ر

 

دبیرخانه مشترک

انجمن‌های صنفی شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی ایران

 

 

 

مطالب رپورتاژ