با هدف حفظ سلامت هموطنان انجام می‌شود: ارائه خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در محل

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، همگام با سایر نهادهای دولتی و غیر دولتی، با هدف حفظ سلامت هموطنان و مقابله با انتشار ویرس کرونا، خدمات امداد خودرویی در محل (درب منازل) ارائه می‌کند.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، این اقدام در راستای اجرای طرح پویش ملی و خدمات‌رسانی به هموطنان در مقابله با ویروس کرونا، فراهم آوردن رفاه حال امدادخواهان، حفظ سلامت عمومی جامعه و کاهش رفت و آمدهای غیرضروری، از روز شنبه 24 اسفند 98 آغاز شده است.

در راستای تحقق اهداف ذکر شده، همه هموطنان می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق وب سایت رسمی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی به نشانیwww.taci.ir  از خدمات قابل ارائه در این طرح، آگاه شوند.

همچنین بر اساس دستور حسین اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و طبق برنامه ریزی های انجام شده، تلاش خواهد شد تا خدمات امدادی، با در نظر گرفتن تخفیف های ویژه در استان های مختلف کشورمان ارائه شود.

هموطنان می‌توانند برای بهره‌مندی از خدمات امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با شماره تلفن‌های سراسری 09629 (سامانه ملی سفر) و 6423 (021) و کد خدمات استانی 1423 (بدون نیاز به شماره گیری کد استان) تماس حاصل کنند.


Attachments area

مطالب رپورتاژ