تاخیر پروازی

تاخیر پروازی، برگزاری همایش ارگان های دریایی را لغو کرد

بیست و پنجمین همایش ارگان‌های دریایی که قرار بود سه شنبه 9 بهمن ماه با حضور مسئولان لشکری و کشوری در بندر چابهار آغاز به کار کند، به دلیل تأخیرات مکرر پروازی در فرودگاه مهرآباد موقتاً لغو شد.

مقرر شده بود این همایش با حضور وزیر راه و شهرسازی، فرماندهان نیروی دریایی جمهوری اسلامی، مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی و دیگر ارگان‌های دریایی کشور برگزار شود.

طبق برنامه باید دوشنبه 9 بهمن ماه، دو پرواز شرکت هواپیمایی کاسپین حضار این همایش را از تهران به چابهار منتقل کند، اما به دلیل تأخیرات مکرر پروازی مسئولان تصمیم گرفتند که موقتاً برگزاری این همایش را لغو کنند.

بنابراین گزارش، با اعلام مسئولان فرودگاه مهرآباد مبنی بر باز شدن باند این فرودگاه و پاکسازی سطوح پروازی تعداد زیادی از پروازهای امروز مهرآباد ابطال شد.

بی‌برنامگی شرکت‌های هواپیمایی در توزیع پروازها و نبود هواپیمای جایگزین موجب شد که امروز بسیاری از پروازهای مهرآباد باطل شود و مسافران سرگردان بمانند.

مرزبان مسئول دبیرخانه هماهنگی همایش ارگان‌های دریایی گفت: بیست و پنجمین همایش هماهنگی ارگان‌های دریایی کشور که قرار بود سه شنبه در چابهار برگزار شود، به علت لغو پروازهای تهران به چابهار لغو و مقرر شد این همایش در تهران برگزار شود.
زمان برگزاری متعاقبا اعلام می‌شود.

مطالب رپورتاژ