تجلیل از برگزیدگان جشنواره صنایع‌دستی فجر

تجلیل از برگزیدگان جشنواره صنایع‌دستی فجر

با حضور هفت داور برجسته حوزه صنایع‌دستی، آثار راه‌یافته به جشنواره صنایع‌دستی فجر مورد داوری قرار گرفت.

400 اثر دومین جشنواره صنایع‌دستی فجر در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (چهارم و پنجم بهمن) با حضور داوران این جشنواره مورد داوری قرار گرفت و برگزیدگان این جشنواره مشخص شدند.

مراسم تجلیل از برگزیدگان دومین جشنواره صنایع‌دستی فجر ساعت 14 تا 16 سه‌شنبه 10 بهمن با حضور مسئولان سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، استادان، هنرمندان و فعالان رشته‌های مختلف صنایع‌دستی در سالن استاد شهناز خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد.

در این مراسم با اهدای سرو زرین و جایزه ویژه جشنواره از برگزیدگان تجلیل به عمل خواهد آمد. همچنین در این مراسم دیپلم افتخار صنایع‌دستی فجر به تعدادی از هنرمندان پیشکسوت، استادان و فعالان صنایع‌دستی اهدا خواهد شد.

دومین جشنواره صنایع‌دستی فجر با نمایش 400 اثر هفته گذشته در محل خانه هنرمندان ایران با حضور بهمن نامور‌مطلق معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری افتتاح شد.

به‌نمایش درآوردن آخرین دستاوردهای صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، آشنایی با هنرمندان جوان و کشف استعدادهای نو در عرصه صنایع‌دستی، ایجاد بستری برای مواجه بی‌واسطه مخاطبان با آثار صنایع‌دستی و ارتباط با هنرمندان شرایط از مهم‌ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

گزارش تکمیلی این خبر در مجله به چاپ خواهید رسید.

 

مطالب رپورتاژ