تقدیر نماینده مجلس از هلدینگ مارکوپولو

قدردانی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی ازمارکوپولو

وی در بازدید از شرکت هلدینگ گردشگری مارکوپولو از فعالیت های این شرکت در توسعه گردشگری و ارایه خدمات باکیفیت وآرامش برای گردشگران داخلی وخارجی قدر دانی کرد.
جبار کوچکی نژاد، نماینده مجلس شورای اسلامی وریاست فراکسیون گردشگری مجلس در بازدید ( یکشنبه 29 مرداد ماه96 )خود از هلیدنگ گردشگری مارکوپولو گفت:من نخستین بار است که از مجموعه گروه مار کوپولو بازدید می کنم و از آقای دکترانصاری و همکارانشان بسیار تشکر می کنم که توانسته اند چنین مجموعه خوب و متخصص وباتجربه ای را ایجاد نمایند.
رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت:حضور مارکوپولو کمک بزرگی است به حوزه های مختلف گردشگری چرا که این مجموعه توانسته است زنجیره کاملی از خدمات را برقرار کند.چرا که گردشگر از زمانی که از مرز به کشور ورود پیدا می کند و تا زمانی که از مرز خارج شود این مجموعه توانسته است به خوبی مسئولیت های خود درقبال گردشگران را بپذیرد.
وی توضیح داد: برای رشد و توسعه گردشگری،وحمایت از مجموعه های بزرگی چون مارکوپولو همه دستگاه ها باید فعال باشند از جمله وزارت امور خارجه باید نگاه ویژه ای داشته باشد و ارتباطات وهمراهی بسیار منظم باشد که کارها و فعالیت هابه سهولت انجام بگیرد.

دکترکوچکی نژاد در ادامه با اشاره به نقش هلدینک های گردشگری در توسعه گردشگری توضیح داد:طبق برنامه ششم توسعه و در قانون 99 تاکید شده است که بسیاری از امور را به بخش خصوصی واگذار کنیم. حتی در واگذاری ابینیه ها و آثار تاریخی که دولت توان نگهداری آن را ندارد. می تواند بخش خصوصی آن بازسازی کند و کسب درآمدی برای بخش خصوصی باشد در قانون هم ذکر شده است که دولت باید سند توسعه گردشگری را ارائه کند. و ما پیگیر هستیم و همه متعهد به اجرای آن باشیم.
او بیان کرد: هلدینگ های گردشگری یکی از مصادیق حضور بخش خصوصی در گردشگری واقتصاد کشور است.
خاطرنشان می نماید که دراین دیدار مدیران ارشد مارکوپولو وشرکتهای وابسته حضور داشتند و پیشنهادات ونظرات خود را برای رونق بیشتر گردشگری ورفع موانع بیان نمودند.

 

مطالب رپورتاژ