مهندس رضا بهرامی راد

حفظ و ارتقای کیفیت، هدف اصلی پروژه خط 6 متروی تهران

شرکت چیلکو به عنوان یکی از سه پیمانکار اصلی خط 6 متروی تهران عملکرد مطلوبی از خود برجای گذاشته است

 

شرکت چیلکو با حدود چهار دهه فعالیت در حوزه­ فنی و مهندسی، پروژه­ های عمرانی بزرگی را در کشور به انجام رسانده است. به ويژه در سال­های اخیر طراحی و ساخت­ پروژه ­های ریلی و مترویی را در دستور کار قرار داده که از آن جمله می­توان به احداث ایستگاه­های متروی کهریزک، تهرانپارس، خیام و نواب صفوی در تهران، ایستگاه گلشهر کرج و طالقانی مشهد و نیز اجرای عملیات تونل و روسازی محدوده ایستگاه شاهد تا شهر آفتاب و ایستگاه کهریزک تا حرم مطهر در تهران و همچنین روسازی و ریل­ گذاری متروی شیراز اشاره کرد.

همچنین شرکت چیلکو یکی از سه پیمانکار اصلی خط 6 متروی تهران محسوب می­شود و احداث قطعه­ شمالی این خط شامل حفاری 2/8 کیلومتر تونل، احداث تعداد هفت ایستگاه و شش خروجی اضطراری به همراه نصب هواکش­ های میان تونلی آن را عهده ­دار است و به زودی شاهد اتمام این پروژه خواهیم بود.

مهندس رضا بهرامی ­راد عضو هیات مدیره و مدیر پروژه­ قطعه شمالی خط ۶ متروی تهران در گفتگو با نشریه­ صنعت حمل و نقل ضمن ارایه عملکرد شرکت چیلکو در متروی خط ۶ تهران، چالش­ ها و مشکلات پروژه­ های عمرانی را در کشور تشریح کرده است:

 شرکت چیلکو در چه حوزه ­ای فعالیت می­کند و تاکنون چه پروژه ­هایی را در بخش مترو یا حمل و نقل به اجرا رسانده است؟

 شرکت چیلکو حدود چهل سال است که در حوزه­ مسکن و ساختمان­ های بلندمرتبه، ساخت خطوط انتقال نفت و گاز و شبکه­ توزیع برق و نیز انجام پروژه ­های حمل و نقلی به ویژه خطوط ریلی و مترو فعالیت دارد. این شرکت دارای رتبه یک در سه رشته­ ساختمان و ابنیه، راه و ترابری و تاسیسات از سازمان مدیریت و برنامه ­ریزی کشور است و همواره حضوری فعال در اجرای پروژه­های عمرانی و …

ادامه مصاحبه را در شماره 361 ماهنامه صنعت حمل و نقل ویژه خط 6 مترو دنبال کنید .

مطالب رپورتاژ