دریافت گواهینامه بین‌المللی IMS توسط بندر شهید باهنر

به گزارش پرتال حمل‌ونقل، مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر گفت: شانزدهمین ممیزی بین‌المللی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در این مجموعه بندری و دریایی با موفقیت اجرا شد.

حمیدرضا محمدحسینی با اشاره به پیاده‌سازی سیستم مدیریت IMS در بندر شهید باهنر در راستای اجرای تعهدات خط‌مشی و چشم‌انداز سازمانی، گفت: بهبود ارائه خدمات به‌عنوان اصل اول مشتری مدار، حفاظت از محیط‌زیست به‌عنوان مسئولیت اجتماعی سازمانی و صیانت از نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه اصلی سازمان، ازجمله اهداف مدنظر این طرح بوده است.

وی با اشاره به اینکه شانزدهمین ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه IMS مطابق با استاندارد با همکاری شرکت معتبر «IMQ» با موفقیت به پایان رسید، خاطرنشان کرد: در این طرح علاوه بر بندر شهید باهنر، بندر شهید حقانی به‌عنوان بزرگ‌ترین پایانه مسافری دریایی ایران، زیر ذره‌بین سخت‌گیرانه ممیزان بین‌المللی قرار گرفت.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر تلاش پیگیرانه، فداکاری و احساس مسئولیت تمامی کارکنان و همکاران در کسب این موفقیت را تأثیر دانست و افزود: بنادر شهید باهنر و شهید حقانی، موفق به تمدید گواهینامه استاندارد ISO۹۰۰۱: ۲۰۱۵، ISO۱۴۰۰۱: ۲۰۱۵ و OHSAS ۱۸۰۰۱: ۲۰۰۷ شدند.

 

مطالب رپورتاژ