رئيس مركز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

رونمایی از تلویزیون تخصصی حمل و نقل

رئيس مركز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به برگزاری نمايشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته خبر داد . این نمایشگاه از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می شود . وی از رونمایی تلویزیون تخصصی حمل و نقل و برگزاری کنفرانس بین المللی ایمنی راه در اين نمايشگاه خبر داد.

سيد قاسم بی ‌نياز گفت : تلویزیون تخصصی حمل و نقل صد در صد توسط بخش خصوصي تأمين مالي و اجرا شده است . این تلوزیون حاوي محتواي تصويري در خصوص برنامه‌ها و اخبار وزارت راه وشهرسازي است. وی اظهار داشت: دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته ،کنفرانس ایمنی راه با مشارکت و حضور اساتید فدراسیون جهانی راه برگزار می ‌شود.

وی ادامه داد: ۹۰ درصد فضاي نمايشگاه در اختيار بخش خصوصي است . ارسال دعوت نامه نمایشگاه توسط فدراسیون جهانی راه به اعضاء صورت می گیرد . این دعوت نامه براي حضور در نمایشگاه و ارسال فراخوان دعوت به نمایشگاه به شرکت های سازنده و تولیدکننده می باشد . شرکت های شرکت کننده در حوزه های حمل و نقل جهانی در چهار حوزه زمینی، هوایی، دریایی و ریلی می باشد .

رئيس مركز ارتباطات و اطلاع رساني اشاره به مشارکت ۱۵۰ شرکت بخش خصوصی تاكنون در نمايشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته کرد . ایشان گفت: کارگاه آموزشی آشنایی مقدماتی با فرایند ساخت و تحلیل شبکه،  در بخش برنامه ریزی و توسعه حمل و نقل، در اين نمايشگاه برگزار خواهد شد.

بي نياز از برگزاری کارگاه آموزشی و برنامه‌هاي جنبي دومين نمايشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته خبر داد .

وی گفت : اهمیت بازدید ایمنی در تعمیر و نگهداری علایم و تجهیزات ایمنی راه ها و کارگاه آموزشی توسط شرکت راه آهن می باشد.

دومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته از تاریخ ۲۶ تا ۲۸ آذر طی سه روز برگزار می شود . این نمایشگاه با حضور شرکت‌ها و سازمان‌های حمل‌ونقل تابعه وزارت راه و شهرسازی است .  فعالان بخش خصوصی حمل‌ونقل شامل شرکت‌های مهندسی مشاور، پیمانکاران و صنایع وابسته نیز حضور دارند .

 

مطالب رپورتاژ