خودروهای شرکت چینی بایک

رونمایی از خودروهای شرکت چینی بایک در شهر آفتاب

باحضور اصحاب مختلف رسانه در نخستین روز نمایشگاه خودرو تهران انجام شد:

مدیر عامل اجرایی بایک در ایران گفت: شرکت بایک امسال در لیست پانصد شرکت برتر دنیا در جایگاه ۱۳۷ قرار گرفت . به دنبال ارتقا جایگاه خود به واسطه‎ی شراکت با ایران هستیم . امیدواریم بتوانیم تا سال ۲۰۲۰ میلادی ایران را به عنوان مرکز خدمات رسانی بایک در خاورمیانه معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار صنعت حمل ونقل ،نشست خبری و رونمایی از محصولات جدید شرکت خودروسازی بایک چین، عصر امروز یکشنبه ۵ آذر ماه ۹۶، در حاشیه دومین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران برگزار شد .این نمایشگاه در محل غرفه شرکت و با حضور مدیر عامل اجرایی بایک در ایران، بختیاری نماینده شهر گلپایگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از اصحاب رسانه، در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب تهران برگزار شد.

مدیر عامل اجرایی بایک در ایران، در نشست خبری و مراسم رونمایی از محصولات جدید شرکت خودروسازی بایک چین گفت: از همکاری با ایران به عنوان بزرگترین شرکت خودروساز در خاورمیانه، بسیار خرسندیم. وی ادامه داد: بدون شک به دنبال گسترش فعالیت های خود در ایران و توسعه خط تولید محصولاتمان در ایران هستیم و امیدواریم که تا سال آینده سه محصول دیگر را به خط تولیدمان در شهر گلپایگان بیاوریم.

جیاندونگ هان Jiandong Hanدر نخستین روز از نمایشگاه بین المللی خودروی تهران افزود: چینی ها موفق شدند در پنج دهه گذشته به این سمت و سو حرکت کرده و در نهایت به جایگاه کنونی خود برسند؛ امری که در آغاز با انتقال تدریجی فناوری ها به شرکت های سازنده چینی آغاز شد . بتدریج توانستند آن را توسعه دهند.
شرکت خودروسازی چینی بایک، دو محصول خود را در ایران با نام های فارسی سابرینا و سنوا با همکاری شرکت دیار خودرو، در شهر گلپایگان تولید می‌ نماید.این شرکت، شریک شرکت دیار خودرو در ایران است و امسال با مجموعه‎ای از خودروهای جدید به نمایشگاه تهران آمده است.

گفتنی است، دومین نمایشگاه بین الملی خودرو تهران، از ۶ تا ۱۰ آذر ماه سال جاری، در محل مجموعه نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار شد . که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر، با مشارکت 48 شرکت داخلی و خارجی از 16 کشور در محل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گشایش یافت.

مطالب رپورتاژ