فاز یک شهرک حمل و نقل استان تهران بهره برداری شد

فاز یک شهرک حمل و نقل استان تهران با حضور وزیر راه و شهرسازی، استاندار تهران و جمعی از مسئولان به بهره برداری رسید.

وزیر راه و شهرسازی در این مراسم با بیان اینکه شهرک حمل و نقل تهران جایگاه موثری در مدیریت ناوگان و بار منطقه دارد، بیان کرد: افتتاح فاز یک این شهرک موجب می‌شود سهم ناوگان و جامع رانندگان بیشتر دیده شود.

محمد اسلامی افزود: هر چند در طول 40 سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد در برخی جبهه‌ها فعالیت کندی داشته‌ایم اما سیاست‌گذاری‌های بسیار زیادی برای اداره کشور در راستای تحقق استقلال آن صورت گرفته که بیانگر اراده و استحکام مردم و دولت بوده است.

وی تصریح کرد: ما در وزارت راه و شهرسازی در بخش حمل و نقل هیچ نقشی را نمی‌توانیم ایفا کنیم مگر در صورتی که اقدامات حمایتی و تسهیل‌کننده لازم از قبل وجود داشته باشد تا این بخش به شکوفایی برسد.

به گفته زیر راه و شهرسازی در مقطع تاریخی امروز که پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و سرمایه‌های زیادی را در اختیار داریم شایسته است که تراز اقتصادی کشور گسترش یابد و برای تحقق این امر دولت نباید هیچ تصدی‌گری داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره شهرک حمل و نقل نیز در این مراسم با بیان اینکه شهرک حمل و نقل استان تهران در سه فاز اجرا می شود، گفت: عملیات فاز یک را در حالی آغاز می‌کنیم که هیچ دستگاه دولتی همکاری مناسبی با ما نداشته است.
حسین احمدی زاده بیان کرد: در شهرک حمل و نقل سه هزار خط تلفن به صورت وایرلس داریم که هر شرکت حمل و نقل امکان دریافت 40 خط تلفن را دارد.

وی با بیان اینکه شهرک حمل و نقل 300 هکتار است، افزود: در این شهرک 320 شرکت حمل و نقل راه‌اندازی می‌شود که در حال حاضر در فاز یک آن 70 شرکت حمل و نقلی در آن حضور خواهند داشت

مطالب رپورتاژ