نشست بررسی مشکلات بیمه تکمیلی رانندگان حمل‌ونقل مسافربری

محسن حاجی اسماعیلی از رسیدگی به مشکلات بیمه تکمیلی رانندگان مسافربری در دومین نشست کمیته راهبری حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، محسن حاجی اسماعیلی مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر با بیان این خبر اظهار داشت: در این نشست که به ریاست معاون حمل‌ونقل این سازمان و با حضور رؤسای انجمن‌های صنفی کارفرمایی حمل‌ونقل مسافربری و اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور برگزار شد، مشکلات رانندگان در خصوص قرارداد بیمه تکمیلی رانندگان، شبکه سیر شرکت‌های مسافربری و توشه غیرهمراه مسافر موردبررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به مصوبات نشست مذکور، بیان کرد: مقرر شد تشکل‌های صنفی کشوری درزمینهٔ رفع مشکلات رانندگان در رابطه با نحوه اخذ خدمات از شرکت بیمه، نشست مشترکی را برگزار نموده و پس از رفع مشکلات رانندگان، نتیجه را به این سازمان اعلام کنند.

حاجی اسماعیلی در ادامه افزود: در این نشست همچنین مقرر شد با حفظ چارچوب کلی طرح شبکه سیر و به‌منظور ارتقاء و بهینه‌سازی این طرح، تشکل‌های صنفی مشکلات آن را به‌طور جداگانه بررسی نموده و در نشست‌های بعدی، به همراه ارائه راه‌کارهای اصلاحی هریک از مشکلات، جهت اتخاذ تصمیم نهایی طرح نمایند.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر خاطرنشان کرد: در اجرای طرح ساماندهی توشه غیرهمراه مسافر، دفتر حمل‌ونقل مسافر با همکاری کانون شرکت‌های مسافربری کشور، نسبت به تهیه اپلیکیشن مربوطه اقدام کرده است که اکنون مراحل تکمیلی را سپری می‌کند و در نشست بعدی ویرایش اول آن ارائه می‌شود.

 

مطالب رپورتاژ