در نشست هم اندیشی دستگاه‌های اجرایی؛ از اقدامات شرکت راه آهن در استقرار چرخه مدیریت بهره وری قدردانی شد

در نشست هم اندیشی و تبادل تجربیات در راستای استقرار مدیریت چرخه بهره وری دستگاههای اجرایی کشور، از اقدامات راه آهن جمهوری اسلامی ایران در استقرار چرخه مدیریت بهره وری در این شرکت قدردانی شد.

به گزارش سایت خبری صنعت حمل و نقل، این نشست هم اندیشی به مناسبت روز ملی بهره وری، توسط سازمان ملی بهره وری ایران در مرکز آموزش مدیریت دولتی برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران هدف از برگزاری این نشست تبادل تجربیات دستگاههای اجرایی پیشرو در استقرار چرخه مدیریت بهره وری و اقدامات ویژه آنها در همگامی در اجرای ماده ۵ برنامه ششم توسعه، به منظور ارتقا بهره وری در تمام دستگاه های اجرایی کشور بوده است.
در این نشست از عملکرد نظام مدیریت بهره وری در وزارتخانه های جهاد کشاورزی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تقدیر شد.
دبیر شورای راهبردی بهره وری و مدیرکل مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در این نشست، الزامات برنامه ششم توسعه در استقرار چرخه مدیریت بهره وری در راه آهن و سایر دستگاههای اجرایی کشور را ارائه داد.
«زهرا قیومی» تاکید کرد: پیاده سازی نظام بهره وری یک وظیفه قانونی در تمام دستگاه های اجرایی است، تا با کاهش هزینه ها و استفاده حداکثری از منابع موجود، رشد و توسعه اقتصادی در کشور از محل رعایت شاخص های بهره وری به نتیجه مطلوبی برسد.

شایان ذکر است، نشست هم اندیشی و تبادل تجربیات در راستای استقرار مدیریت چرخه‌بهره وری با حضور تمام دستگاه های اجرایی به صورت ویدئو کنفرانس روز ۱۱ خرداد ماه سال جاری برگزار شد.

مطالب رپورتاژ