هفت پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی افتتاح شد

هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان خراسان شمالی، هفت پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به‌صورت ویدئو کنفرانس در این استان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی، مراسم افتتاحیه با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در محل اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان مانه و سملقان برگزار و در این مراسم دو مجتمع خدمات رفاهی بین‌راهی، یک مرکز مجاز معاینه فنی خودروهای سنگین و روکش آسفالت ۲۵ کیلومتر راه روستایی در استان آماده بهره‌برداری شد.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص مشخصات این پروژه‌ها اظهار داشت: اجرای زیرسازی و روکش آسفالت گرم به طول ۲۴ کیلومتر در محورهای شهرستان‌های شیروان، اسفراین و بجنورد، با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۳۴۷ میلیون ریال افتتاح شد.

محمد اسلامی افزود: راه دسترسی مجتمع خدماتی رفاهی در محور گرمه- چمن‌بید با سه میلیارد ریال اعتبار سرمایه‌گذاری و راه دسترسی مجتمع خدمات رفاهی در محور فاروج-قوچان با سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه‌گذاری و مرکز مجاز معاینه فنی خودروهای سنگین با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ ۳۰ میلیارد ریال در سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان خراسان شمالی بهره‌برداری شد.

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های حمل‌ونقل و ایمنی با استقرار حداکثری الزامات استاندارد فراهم شود تا مردم سفر ایمنی داشته باشند.

گفتنی است حیدر مطاعی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به همراه علی‌اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی نیز از ساختمان در حال احداث اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فاروج و محورهای ارتباطی بازدید کردند.

 

مطالب رپورتاژ