استفاده از تمام امکانات بندر امام(ره) برای مقابله با شیوع ویروس کرونا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عادل دریس درباره اقدامات صورت گرفته برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در بندر امام(ره)،تصریح کرد: این مجتمع بندری تمام تلاش خود را برای تدوام فعالیت های تخلیه و بارگیری و ارائه خدمات بندری و دریایی به‌کار گرفته است.

وی افزود: به منظور تأمین، حفظ و ارتقای  بهداشت و سلامتی نیروهای فعال در بندر امام(ره) با اتخاذ تمهیدات ویژه برابر با الزامات و توصیه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا، اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با انتشار ویروس کرونا به مرحله اجرا گذاشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: کنترل مبادی ورودی و انجام تب سنجی از کلیه نیروهای انسانی اعم از کارمندان، کارگران، رانندگان و مراجعین در مبادی ورودی خشکی و دریایی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) از جمله اقدامات به منظور تشخیص به هنگام و انجام اقدامات کنترلی لازم است.

وی با اشاره به گندزدایی روزانه اماکن عمومی اداری و عملیاتی  تصریح کرد: برپایی دروازه گندزدایی خورودهای سواری در مبادی ورودی مجتمع بندری برای افزایش کنترل و کاستن از خطر انتشار ویروس کرونا  نیز از اقدامات مهم در این زمینه به شمار می رود.

مطالب رپورتاژ