افتتاح دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه فاینکس 2019

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه فاینکس 2019 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور مدیران ارشد بازار سرمایه آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بورس تهران –روز دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه 98، نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور دکتر فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، دکتر اکبر کمیجانی قائم‌مقام بانک مرکزی، دکتر شاپور محمدی رئیس سازمان بورس اوراق بهادار و دکتر علی صحرائی مدیرعامل بورس تهران و جمعی از مدیران، فعالان بازار سرمایه و رسانه‌ها آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه با شعار مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر و هدف رویکرد افزایش سواد مالی و توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری و تعامل نهادها با یکدیگر و ایجاد ارتباط مؤثر برای فعالان بازار سرمایه آغاز به کار کرد.

در این مراسم دکتر شاپور محمدی رئیس سازمان بورس در سخنرانی خود، این نمایشگاه را رویداد مهم بازار سرمایه دانست و افزود: این نمایشگاه محدود به بازار سرمایه نمی‌شود و با هماهنگی بورس، بانک و بیمه و در سه حوزه به نحوه مطلوب برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقاء سواد مالی، فرهنگ‌سازی و آشنایی اقشار مختلف مردم، افزایش عمق اطلاعات فعالان بازار سرمایه عنوان کرد و ادامه داد: این نمایشگاه همچنین اهدافی همچون انتقال آخرین اطلاعات در حوزه فنّاوری‌های مالی، استارت‌آپ‌ها و تحولات حوزه کسب‌وکار مالی، IT و آشنایی افراد با روش‌های معاملات برخط را دنبال می‌کند.

 

مطالب رپورتاژ