الزام رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی در تخلیه و بارگیری کالا

رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از افزایش سرعت تخلیه کالاهای اساسی و لزوم اجرای دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی در تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر خبر داد.

به گزارش سایت خبری صنعت حمل و نقل، عبدالسعید عباسی رئیس اداره امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اینباره گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته سرعت تخلیه کالا‌های اساسی در بندر بوشهر افزایش یافته است به گونه‌ای که کل عملیات تخلیه بار این کشتی که ۱۲ هزار تن برنج به ظرفیت ۵۰۰ تا ۵۵۰ کامیون است بین ۵ تا ۶ روز تخلیه می‌شود که از لحاظ زمانی برای صاحب کالا و شناور بسیار مطلوب است.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی عباسی با اشاره به الزام رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر افزود: در این زمینه ابتدا همه کارگرانی که قرار است در عملیات تخلیه و بارگیری فعالیت کنند تب‌سنجی شده و ضدعفونی همه تجهیزات صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: همچنین کامیون‌ها در بدو ورود به بندر ضدعفونی می‌شوند و اصول بهداشتی به کارگران و رانندگان آموزش داده می‌شود تا از شیوع ویروس کرونا پیشگیری شود.

مطالب رپورتاژ