امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی بین سازمان بنادر، بندر خرمشهر و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان بنادرو دریانوردی، بندر خرمشهر و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر امضاء شد.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرودریانوردی، نوراله اسعدی درباره امضای تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان بنادر و دریانوردی، بندر خرمشهر و دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر، اظهارداشت: بندر خرمشهر به منظور تامین نیازهای علمی و پژوهشی سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه پژوهش کاربردی و با هدف تقویت زمینه های همکاری های مشترک و تبادل اطلاعات و بهره مندی از توانمندی های تخصصی این تفاهم نامه سه جانبه را امضا کرد.

وی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم نامه همکاری هایی در زمینه های حمایت از پایان نامه های دانشجویان دانشگاه در قالب طرح کمک هزینه پایان نامه، چاپ و نشر کتب، مقالات علمی و پژوهشی تخصصی حوزه دریا، استفاده مطلوب از ظرفیت ها و منابع دانشگاه و سازمان در جهت اجرای پروژه های پژوهشی و تحقیقاتی مورد نیاز سازمان و تبادل اطاعات کتابخانه ای در زمینه کتب، نشریات فیلم و لوح فشرده انجام می شود.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر افزود: از مهمترین دستاوردهای علمی و پژوهشی بندر خرمشهر می توان به تدوین پروژه های تحقیقاتی، برگزاری جلسات کمیته تحقیق، برگزاری جلسات متعدد با سازمان بنادر و تعامل با دانشگاه های دریایی بخصوص علوم و فنون دریایی خرمشهر، اشاره کرد.

اسعدی اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعات سازمان بنادر ساماندهی پروژه مطالعاتی بنادر است وتمام تلاش ما این است که روش های علمی در بندر خرمشهر اجرایی و در نهایت منجر به پیشرفت و توسعه شود.

علی مرادی؛ مدیر کل مرکز مطالعات راهبردی سازمان بنادر و دریانوردی نیز گفت: تفاوت کارکنان در دانش آنهاست و بدون داشتن دانش و مطالعه انجام درست امور وجود ندارد و تعامل بیشت و نزدیکت ر با دانشگاه ها در دستور کار سازمان بنادر است.

مطالب رپورتاژ