انتصاب “معاون امور دریایی” اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان

با حکم مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، مراسم معارفه معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان برگزار شد که با حکم مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی علی خدمتگزار به‌عنوان “معاون امور دریایی استان گیلان “منصوب شد.

دکتر حمیدرضا آبایی مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این مراسم همکاری و همدلی را در پیشبرد اهداف سازمانی بسیار مؤثر دانست و اظهار داشت: معاون امور دریایی تازه منتسب شده اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از تجارب خوب و ارزشمندی برخوردار هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه مجتمع بندری انزلی را با تجارب و تعاملات به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردانیم، تصریح کرد: برنامه‌ریزی دقیق و هدفمند در لایروبی و استفاده از ناوبری هوشمند و به‌روز ازجمله برنامه‌های معاونت امور دریایی است که آن را در دستور کار قرار دهد.

دکتر آبایی با تأکید بر استفاده بهینه از تمام ظرفیت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان اذعان داشت: با ارتقای سطح خدمات‌دهی، افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه تمام‌شده برای صاحبان کالا موجب ترغیب هر چه بیشتر آنان برای حضور در مجتمع بندری انزلی می‌شویم.

 

مطالب رپورتاژ