اولين مدير فرودگاهي زن در ايران منصوب شد

با ابلاغي از سوي رئيس هيئت مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران پروانه سهرابي به سمت مدير فرودگاه آبادان منصوب شد.

به گزارش ماهنامه صنعت حمل‌ونقل، سیاوش امیرمکری با توجه به توانمندی‎ها و تجارب خانم سهرابی از وی خواسته است تا در زمینه استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهي در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی مؤثر با شركت‎های هواپيمايی و نهادهای حفاظتی/ امنيتی و ديگر مجموعه‎های مرتبط با خدمات فرودگاهی و نگهداری اصولی زيرساخت‎های موجود و بهره‎برداری مؤثر و اقتصادی از ظرفيت‎های فرودگاهی، توسعه كسب و كارها و وصول به موقع درآمدها با تأكيد بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منابع، كاهش هزينه‎ها، رعايت دقيق قوانين و مقررات و هماهنگی كامل با ستاد شركت برنامه‎ریزی و اقدام کند.

گفتنی است، پروانه سهرابی پیش از این در سمت معاون برنامه‎ریزی، نظارت و امور اقتصادی فرودگاه اهواز فعالیت می‎کرد که اکنون علاوه بر مدیریت فرودگاه آبادان، در جایگاه مشاور مدیرعامل در امور بانوان و خانواده نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت.

رییس سابق فرودگاه آبادان و ۲ مدیر دیگر این فرودگاه در اردیبهشت ماه امسال با حکم محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به دلیل آنچه که رفتار غیر مسئولانه عنوان شده از مقام خود عزل شدند.

پرواز شماره ۸۶۰ مورخه ۱۶ اردیبهشت ماه تهران – آبادان به علت عدم ارائه به موقع خدمات هندلینگ در فرودگاه آبادان با وقفه مواجه شده و نارضایتی مسافران ان پرواز را به دنبال داشت که در پی آن به دستور وزیر راه و شهرسازی با افراد خاطی برخورد شد.

 

مطالب رپورتاژ