در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از پایانه مرزی جلفا مطرح شد: تردد ۳ هزار وسیله نقلیه سنگین از مرز جلفا در یک ماه اخیر

معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از پایانه مرزی جلفا در استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی، عبدالهاشم حسن نیا در این سفر از بخش‌های مختلف این پایانه مرزی بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه پایانه‌های مرزی قرار گرفت.

معاون وزیر راه وشهرسازی با اشاره به فعالیت این پایانه مرزی به عنوان یکی از پایانه های فعال کشور در دوماه اخیر بر ادامه روند تردد کالا از این پایانه تاکید کرد.

این بازدید مدیر پایانه مرزی جلفا گزارشی از روند فعالیت‌های این پایانه در دو ماه اخیر ارائه کرد و گفت: دریک ماه اخیر تعداد سه هزاردستگاه وسائط  نقلیه سنگین باری که ۴۵ درصد ایرانی  و ۵۵ درصد خارجی بوده  از این پایانه تردد کردند.

گفتنی است ؛رییس  سازمان راهداری  وحمل ونقل جاده ای دراین سفر همچنین ازحوزه راهداری و کارگاه ماشین آلات اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان شرقی  نیز بازدید کرد.

مطالب رپورتاژ