بازگشايي راههاي غير شرياني آسيب ديده در سیل اخیر در جنوب استان كرمان

 تداوم بارش نزولات آسماني و شدت آن در جنوب استان كرمان ، باعث وقوع سيل و در پي آن بروز خساراتي به راهها و ابنيه فني راهها شد كه با تلاش راهداران ، بازگشايي راههاي مسدود از همان دقايق اوليه نشست آب در محورها ، آغاز شده و همچنان ادامه دارد . 

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از روابط عمومي سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي، محمد رودباري مديركل دفتر مديريت بحران و تجهيز ماشين آلات اين سازمان با اعلام اين مطلب افزود : در اثر وقوع سیل در جنوب استان كرمان ، 52 محور غير شرياني به طول 873 كيلومتر دچار آسيب شد و 102 ابنيه فني نيزدر اين محورها خسارت ديد . 

رودباري همچنين گفت :
از روز گذشته با تلاش راهداران از 52 محور يادشده ، 10 محور روستايي بازگشايي شد اين در حالي است كه رفع موانع و بازگشايي ساير محورها نيز همچنان در دستور كار قرار دارد و راهداران به صورت شبانه روزي مشغول انجام عمليات راهداري و برقراري راههاي ارتباطي به ويژه راههاي  روستايي مسدود  هستند .
 مدير كل دفتر مديريت بحران و تجهيز ماشين آلات همچنين خاطر نشان كرد :
83 نفر از نيروهاي راهداري با استفاده از 49 دستگاه ماشين آلات راهداري درخصوص اقدامات اجرايي راهداري در جهت بازگشايي محورهاي غير شرياني مسدود در سيل جنوب استان كرمان مشغول فعاليت بوده اند و در اين راستا 1270 متر مكعب ريزش برداري انجام شده است .

مطالب رپورتاژ