برنامه‌ریزی برای پهلوگیری ۱۷ فروند کشتی در مجتمع بندری شهیدرجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به استمرار فعالیت های بنادر تجاری هرمزگان در ایام تعطیلات نوروز، گفت: طبق برنامه‌ریزی و زمان بندی صورت گرفته، تعداد ۱۷ فروند کشتی شامل انواع کالاهای اساسی و متفرقه از دوم تا پانزدهم فروردین ماه سال ۹۹ در بندر شهید رجایی پهلو دهی می‌شوند.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرودریانوردی اله مراد عفیفی پور درباره فعالیت بنادر هرمزگان، افزود: با هدف تأمین کالاهای اساسی، مایحتاج عمومی و به ویژه اقلام بهداشتی، تمامی بنادر تجاری هرمزگان در ایام تعطیلات نوروز، فعال هستند.

وی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی و زمان بندی صورت گرفته، تعداد ۱۷ فروند کشتی شامل انواع کالاهای اساسی و متفرقه از دوم تا پانزدهم فروردین ماه سال ۹۹ در بندر شهید رجایی پهلو دهی می‌شوند.

عفیفی پور تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تمامی تمهیدات لازم برای پیشگیری از این بیماری در مجموعه بنادر و به ویژه بندر شهید رجایی در نظر گرفته شده و در طول تعطیلات نوروز با رعایت همه اصول بهداشتی، بنادر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

با توجه به مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا، در هیچکدام از بنادر مسافری  هرمزگان خدمات گردشگری و تردد دریایی ارائه نمی شود از اینرو توصیه می شود هموطنان، استفاده از ظرفیت های گردشگری دریایی هرمزگان را به زمان دیگری موکول کنند.

مطالب رپورتاژ