برگزاری مجمع عادی سالیانه انجمن صنفی شرکت های حمل و نقل ریلی و خدمات وابسته

به گزارش خبرنگار ماهنامه صنعت حمل و نقل, مجمع عادی سالیانه انجمن صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و خدمات وابسته در روز سه شنبه مورخ 8 مرداد به منظور بررسی عملکرد اجرایی و مالی انجمن در سال 97 در محل ساختمان تشکل‌های اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارت کار و اتاق بازرگانی ایران و اکثریت اعضاء انجمن برگزار شد، ابتدا گزارشی از عملکرد هیات مدیره در سال 97 توسط محمد رجبی رییس انجمن ارائه گردید.

در ادامه احمدرضا صبری خزانه‌دار انجمن گزارشی از عملکرد مالی و صورت‌های مالی انجمن منتهی به پایان سال 97 را ارائه کرد.

همچنین حمید صدیق پور بازرس علی البدل انجمن نیز گزارش خود از روند قانونی عملکرد انجمن در سال 97 را به مجمع ارائه نمودند. در پایان مجمع ضمن تصویب عملکرد و صورتهای مالی سال 97 با بودجه پیشنهادی هیات مدیره برای سال 98 موافقت نمود.

در ادامه این نشست، مجمع حاضرین با افزایش 50% حق عضویت اعضاء، 70% هزینه صدور پروانه فعالیت برای شرکتهای فورواردری و 50% هزینه صدور پروانه فعالیت سایر شرکت‌ها و 50% ورودیه ثابت اعضاء جدید موافقت نمودند.

پس از اخذ و شمارش آراء، از تعداد 35 رای ریخته شده به صندوق، تعداد 3 برگ رأی باطل و بقیه آراء قرائت گردید که با توجه به اکثریت نسبی آرای حاضران، بازرسان به شرح زیر انتخاب شدند:

1- حامد نوروزی با 20 رأی بعنوان بازرس اصلی

2-‌ محمد کریمی با 8 رأی بعنوان بازرس علی البدل

 

 

خبرنگار : الهام زرقانی

مطالب رپورتاژ