بهره برداری از 3 ایستگاه خط شش متروی تهران

مدیريت ارتباطات و امور بين‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، از آغاز پذیرش مسافر در خط شش متروی تهران پس از افتتاح آن خبر داد.

به‌گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، فاز اول خط شش متروی تهران به طول 9 کیلومتر و با 3 ایستگاه دولت آباد، بعثت و میدان شهدا در بخش جنوبی اين خط از ظهر روز‌18‌فروردين‌ماه ‌98‌‌ پذیرای ‌شهروندان‌ و ‌مسافران ‌محترم ‌است.

فعالیت خط شش از ساعت 12:30 روز 18 فروردين ماه 98  به صورت آزمايشي آغاز شد و پس از تثبيت معيارهاي بهره‌برداري فاصله حركت قطارها متعاقبا اعلام‌ خواهد‌ شد.خط شش با ۳۲ کیلومتر طول و 27 ایستگاه طراحی شده است که از دولت آباد شروع و تا سولقان ادامه می‌یابد و ایستگاه میدان شهدا در خط شش با خط 4 تقاطعی بوده و مسافران می‌توانند بین خط شش و 4 تبادل ‌‌سفر داشته باشند.

گفتني است مراسم بهره‌برداري از سه ايستگاه دولت‌آباد، بعثت و میدان شهدا درخط شش متروی تهران با حضور روحانی، رییس جمهور محترم، حناچي، شهردار تهران، هاشمي، رئيس شوراي اسلامي شهر تهران، دکتر پورسیدآقایی معاون شهردار و رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از مدیران و مسئولان شهری انجام شد.

 

مطالب رپورتاژ