تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد مناسب است

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: اقدامات بندر امیرآباد علیه ویروس کرونا موثر و قابل تحسین است، لذا ادامه این روند تا ریشه کن شدن کامل این بیماری ضروری است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل فرهاد منتصرکوهساری در بازدید از بندر امیرآباد،افزود: روند تخلیه و بارگیری کالا در بندر امیرآباد مناسب است و از سویی این بندر اقدامات لازم در جهت ضدعفونی محیط بندر در مقابله با ویروس کرونا را به خوبی انجام می دهد.

وی تصریح کرد: اقدامات بندر امیرآباد علیه ویروس کرونا موثر و قابل تحسین است، لذا ادامه این روند تا ریشه کن شدن کامل این بیماری ضروری است.

در این بازدید اهداف و برنامه ها ی  پیش روی بندر در سال جاریو  نرم تخلیه و بارگیری، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی و اقدامات واحد HSE با توجه به شرایط حساس کنونی مورد ارزیابی قرار گرفت.

همچنین سیاوش رضوانی؛ مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد گفت:  بندر امیرآباد توانسته است در سال گذشته رکورد تخلیه وبارگیری  بیش از ۴ میلیون تن کالا را برای اولین بار  در این بندر به ثبت برساند.

وی در خصوص مقابله با کرونا ظهار داشت: به محض شیوع این بیماری جلسات متعددی با دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر،شرکت های کشتیرانی، و عوامل انسانی و همکارانی که مستقیما در امر تخلیه و بارگیری کالا و کشتی درگیر بوده اند برگزار و تجهیزات مورد نیاز خریداری و اقدامات لازم جهت ضدعفونی و گند زدایی  اماکن و تاسیسات و نقاط پر تردد انجام شد  و آموزش های لازم به همکاران و پرسنل شرکت ها جهت رعایت کامل مسائل بهداشتی داده شد.

مطالب رپورتاژ