تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی بندر چابهار در سال ۹۹

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: پروژه های عمرانی بندر چابهار با تراز مثبت پیشرفت فیزیکی واقعی نسبت به پیشرفت برنامه ای رو به رو بوده است.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از سازمان بنادرودریانوردی بهروز آقایی با بیان اینکه بهره گیری از روش ها و سیستم های نوین در اجرای پروژه های بندری و دریایی، موجب افزایش ۴۰۰ درصدی میزان اعتبارات عمرانی، افزایش چند برابری تعداد پروژه ها می شود، افزود: فعال شدن کارگاه های عمرانی در سطح بندر موجب اشتغال بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی جوان تحصیلکرده، متخصص و کارگر بومی در این کارگاه ها شده است.

وی با اشاره به اینکه توسعه بندر چابهار به عنوان دروازه اصلی توسعه استان و جنوب شرق کشور مستلزم توسعه صادرات، واردات، ترانزیت و توسعه زیرساخت های بندری است، اظهار امیدواری کرد: تسریع در روند اجرای پروژه های عمرانی بندر چابهار در سال ۹۹ در بندر چابهار هدف گذاری شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان درباره پروژه احداث دایک حفاظت ساحلی، افزود: استفاده از روش Cut Rock جهت استخراج مصالح آرمور، فیلتر و مغزه از معادن، در پروژه موجب پیشرفت ۲۲ درصدی آن شده است.

مطالب رپورتاژ