تسهيلات سفر با قطارهاي رجا به مناسبت “روز ازدواج”

مصادف با اول ذي‌الحجه-سالروز پيوند آسماني حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س)- و به منظور بزرگداشت فرهنگ ازدواج، شركت رجا تخفيفاتي را براي كساني كه در اين ايام ازدواج مي‌كنند در نظر گرفته است.

معاون اجرایی شرکت حمل و نقل ریلی رجا با اعلام این خبر افزود: كليه زوجيني كه تاريخ عقد آنها در بازه زمانی 28 تیر الی 5 مرداد ماه سال جاری است، با ارائه درخواست خود، مشمول دریافت چهار کد تخفیف 50 درصدي در بهاي بليت قطارهاي شركت رجا که تا تاریخ 22/12/99 اعتبار خواهد داشت، می‌شوند.
به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، رضا عصاری گفت: مزدوجين حدفاصل تاريخ‌هاي ذكر شده می‌توانند با ارسال صفحات اول و دوم شناسنامه خود از طريق اينستاگرام رجا به نشانی rajarail@ درخواست خود را ثبت كنند.
وی اظهار داشت: با شیوع کرونا در کشور، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اقدامات متعددی را در راستای سفر هوشمند (سفر+سلامت) با انجام پروتکل‌های بهداشتی اعم از: کنترل وضعیت سلامتی و بهداشت مأموران قبل از اعزام، ضد عفونی کردن قطارها در مبدأ و طول سفر، استفاده از ظروف یکبار مصرف پذیرایی، رعایت فاصله‌گذاری فیزیکی در قطارها، ارائه ماسک به مسافران، جانمایی و تعبیه مواد ضدعفونی کننده در قطارها و … آغاز و اجرایی کرده است.

مطالب رپورتاژ