توزیع بیش از ۲۲ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان سیستان و بلوچستان

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از توزیع بیش از ۲۲ هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان بخش حمل و نقل عمومی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان، تیمور باقری در راستای تشریح اقدامات حمایتی به عمل آمده از فعالان بخش حمل و نقل عمومی جاده‌ای به ویژه رانندگان گفت: امروز حمل و نقل به شکلی گسترده در تمامی زمینه‌های تولید، توزیع و خدمات جریان داشته و نقش و اهمیت آن در چرخه اقتصادی کشورها انکار ناپذیر است. لذا در راستای تسهیل چرخه حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر و فراهم نمودن امکان تردد ایمن و سریع و همچنین تأمین بخشی از مطالبات به حق رانندگان، اقدامات خوبی در جهت توزیع اقلام مصرفی مورد نیاز آنان صورت پذیرفته است.

وی گفت: به همین منظور از ابتدای شروع طرح در مرداد ماه سال گذشته تا کنون ۲۲ هزار و ۴۴ حلقه لاستیک با نرخ مصوب در میان رانندگان توزیع شده است که ۹ هزار و ۸۵۶ حلقه آن مربوط به سه ماهه نخست امسال است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزود: بر اساس سهمیه استانی اختصاص داده‌شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و با تعیین عاملان مجاز فروش و توزیع لاستیک، این امکان فراهم شده است تا رانندگان عزیز لاستیک موردنیاز خود را از طریق ثبت درخواست در سامانه و دریافت معرفی‌نامه از محل‌های اعلام‌شده دریافت کنند.

 

مطالب رپورتاژ