معاون ارشد اجرایی در خاورمیانه، روسیه، آفریقا و عضو هیات مدیره شرکت نکسانس

تکنولوژی فرانسوی ها در راه شکوفایی صنعت کابل سازی ایران

نشست کابلی شرکت نکسانس Nexans به منظور ارتقای صنعت کابل سازی کشور

هیاتی متشکل از 40 نفر از مدیران و کارشناسان بزرگترین سازنده کابل در جهان بنام شرکت نکسانس Nexans در تاریخ 8 اسفند ماه 1396 به منظور توسعه همکاری های صنعتی و تجاری و برگزاری ملاقات های رو در رو با مدیران صنایع کشور در هتل آزادی تهران حضور پیدا کردند

 به گزارش خبرنگار ماهنامه صنعت حمل ونقل، مدیران ارشد شرکت نکسانس در نشست خبری با اصحاب رسانه شرکت کرده و به تشریح هدف از برگزاری این همایش پرداخته و به سوالات مختلف خبرنگاران پاسخ دادند.

آقای بنجامين فيتوسی، معاون ارشد اجرایی در خاورمیانه، روسیه، آفریقا و عضو هیات مدیره شرکت نکسانس گفت: بدون سیم و کابل دسترسی به انژری و حمل و نقل مقدور نیست و ما سعی می کنیم انرژی را به جمعیت انسانی برسانیم و نیازهای اساسی آنها را برطرف کنیم.

وی افزود: کابل نکسانس به مشتریان بخش صنعتی در ایران امکان مطرح کردن چالش های کلیدی در رابطه با انتقال داده و انرژی را می دهد.

در این مراسم، نکسانس به عنوان رهبر جهانی راهکارهای پیشرفته کابل سازی و ارتباطی، تخصص و تجربیات خود را در اختیار نمایندگان برخی از مهمترین شرکت های ایرانی در بخش های متنوع صنعت قرار داد.

این همایش متخصصان را از  نقاط مختلف کشور برای شرکت در مجموعه کارگاه های تخصصی جهت تبادل موثر دانش و تجربیات موفق بين مشتریان کابل های صنعتی و متخصصین کابل گرد هم آورد.

این کارگاه ها شامل سخنرانان متخصص و همین طور بیان تجربه مشتریان در رابطه با جدیدترین نوآوری های صنعت کابل و گرایش های نوین در شش بخش کلیدی از جمله صنایع خطوط ریلی، صنایع بالا دستی و پایین دستی نفت و گاز، شبکه های برق، معدن، شبکه های بزرگ سازمانی و مراکز داده را بررسی می کنند.

سخنرانان نشست کابل نکسانس آقای بنجامين فيتوسی، معاون ارشد اجرایی در خاورمیانه، روسیه، آفریقا و عضو هیات مدیره و نیز آقای ژروم لروی، مدیرعامل ترکیه و مدیر کل نکسانس در منطقه بودند.

مهمان های افتخاری شامل آقای دکتر حمید حسینی نماینده شرکت ایکس ایران اتحادیه صادرکنندگان صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، مشاور اتاق بازرگانی ایران و رئیس هیئت مدیره گروه مرآت است.

به گفته بنجامين فيتوسی اقتصاد ایران از سال ۱۳۹۴ پیشرفت چشم گیری داشته است و رشد دو رقمی در تولید ناخالص ملی که از جمله دلایل آن افزایش چشمگیر در تولید و صادرات نفت در دوران پسابرجام هست را تجربه کرده است.

دولت ایران نیز توسعه  ریلی کشور را سر لوحه  برنامه های خود قرار داده است با این هدف که میزان ترافیک و آلودگی هوا را در کشور کاهش دهد.

نشست کابلی نکسانس فرصت ایده آلی برای برجسته کردن نقش فناوری های پیشرفته در راهکارهای کابلی در کمک به اقتصاد کشور در راستای ادامه حرکت به سوی توسعه در طیف وسیعی از بخش های صنعتی است.

 

مطالب رپورتاژ