ثبت رکورد تخلیه وخروج همزمان ۱۳۵۰۰ تن گندم در بندر چابهار

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جدید، عملیات تخلیه و بارگیری و خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به صورت شبانه روزی در بندر چابهار در حال انجام است.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل ونقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین شهدادی درباره روند تخلیه و بارگیری کالا از بندر چابهار، عنوان کرد: از ابتدای سال جدید، عملیات تخلیه و بارگیری و خروج کالاهای اساسی مورد نیاز مردم از قبیل،گندم، برنج و فرآورده‌های نفتی به صورت شبانه روزی در بندر چابهار در حال انجام است.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: رکورد تخلیه ۱۳۵۰۰ تن گندم در بندر شهید بهشتی چابهار و خروج همزمان آن ظرف یک روز در بندر چابهار ثبت شده است.

وی افزود: اولویت اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی چابهار، تخلیه و خروج ۲۴ ساعته کالاهای اساسی مورد نیاز کشور و ارسال آن به مقاصد شهرستانهای هدف در کوتاه ترین زمان ممکن است.

شهدادی تصریح کرد: با استفاده از تجهیزات استراتژیک بندری و مکنده های غلات ۶۰۰ تن بر ساعت، عملیات بندری با نرم مطلوب، ایمن و با سرعت در حال انجام است.

وی افزود: غربالگری و پایش افراد و کامیون های متردد به بندر و عملیات گندزدایی و ضدعفونی تجهیزات بندری، محوطه ها و اسکله ها بر اساس دستورالعمل های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا با حساسیت و به طور روزانه انجام می شود.

مطالب رپورتاژ