خدمات رایگان حمل و نقل عمومی به شهروندان در روز قدس و عید فطر

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از خدمات رسانی رایگان مترو، اتوبوسرانی و تاکسیرانی در روز قدس وعید سعید فطر خبر داد .
مازیار حسینی در جلسه هماهنگی مدیران حوزه خدمات شهری، حمل و نقل و ترافیک و راهنمایی و رانندگیتهران در خصوص برگزاری مراسم روز قدس و نماز عید سعید فطر از آمادگی کامل مدیریت شهری برای ارائه خدمات به شهروندان خبر داد .
در این جلسه معاون خدمات شهری شهرداری تهران، مدیران عامل شرکت مترو، شرکت واحد اتوبوسرانی، رئیس پلیس راهور ناجا و مدیران اجرایی حوزه حمل و نقل عمومی به ارائه گزارش در خصوص اقدامات، مسئولیت ها و برنامه های پیش رو در جهت برگزار شکوهمند مراسم روز قدس و نماز عید فطر پرداختند .
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران تصریح کرد: علاوه بر خدمات رایگان مترو در شب های قدر از ساعت 24 تا 44 صبح کلیه خطوط مترو در روز قدس و روز عید سعید فطر تا پایان مراسم به صورت رایگان به شهروندان خدمات رسانی خواهد کرد .
حسینی در خصوص خدمات ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نیز یادآور شد: شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت به صورت شبانه روزی و با دپوی ناوگان ظرفیت مناسب جهت جابه جایی شهروندان از میادین و مساجد اصلی شهر تهران را به صورت رایگان به محل برگزاری نماز جمعه روز قدس و عید سعید فطر فراهم می کند .
معاون شهردار تهران همچنین تاکید کرد: کلیه مناطق شهرداری تهران، شبکه حمل و نقل عمومی و پلیس راهور ناجا باید با هماهنگی میدانی و عملیاتی سهم خود را در برگزاری هر چه بهتر این حرکت معنوی ارزشمند ایفا کرده تا رضایت شهروندان را شاهد باشیم.

مطالب رپورتاژ