خط پروازی بندرعباس – جاسک راه‌اندازی می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از راه‌اندازی خط پروازی بندرعباس به جاسک  و بالعکس در هر هفته خبر داد.

به نقل از استانداری هرمزگان، رضا مدرس ضمن اعلام این خبر، بیان داشت: در جلسه توسعه سواحل مکران در تهران به منظور کمک به توسعه روز افزون شهرستان جاسک مقرر گردید در یک دوره آزمایشی خط پروازی از بندرعباس به جاسک و بالعکس در نظر گرفته شود.

وی اضافه کرد: ظرفیت این پروازها در ابتدای دوره ۱۷ نفر و دو بار در هفته خواهد بود که در صورت نیاز به ظرفیت آن افزوده خواهد شد.

مدرس با ضروری خواندن این پرواز برای شهرستان جاسک، افزود: هدف از راه‌اندازی دوره آزمایشی خط پرواز بندرعباس – جاسک و بالعکس، کوتاه سازی مسیر و کمک به توسعه جاسک و همچنین سواحل مکران است.

وی خاطرنشان کرد: پس از دوره آزمایشی سه ماهه پروازهای آزمایشی که از شهریورماه آغاز می‌شود چنانچه شرایط مناسب باشد ظرفیت پروازها بیشتر خواهد شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان در پایان از افزایش پروازهای خارجی پس از پایان دوره پرواز آزمایشی به بندرعباس خبر داد و گفت: پرواز خارجی جاسک – شارجه از برنامه‌های دیگر خطوط پروازی جاسک است که چنانچه پس از دوره آزمایشی خط پرواز بندرعباس – جاسک شرایط مناسب باشد، به پروازهای فرودگاه جاسک اضافه خواهند شد.

وی اضافه کرد: این پروازها با همکاری نیروی دریایی ارتش، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح (ستاد توسعه مکران) و هواپیمایی پویا انجام خواهد گرفت.

مطالب رپورتاژ