دستگاه‌های کمک ناوبری ۷ فرودگاه کشور وارسی پروازی شدند

از ۱۲ تا ۲۳ خرداد ۹۹ عملیات وارسی پروازی دستگاه‌های کمک ناوبری ۷ فرودگاه کشور انجام شد.

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین با تلاش کارشناسان مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی و کارشناسان اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی و اداره استاندارد پرواز از ۱۲ تا ۲۳ خرداد ۹۹ عملیات وارسی پروازی دستگاه‌های کمک ناوبری هفت فرودگاه کشور با موفقیت به پایان رسید.

در این راستا ۱۲ خرداد وارسی پروزای دستگاه ILS فرودگاه ارومیه، ۱۳ خرداد دستگاه DVOR و ۱۴ خرداد نیز وارسی پروازی ILS فرودگاه تبریز انجام شد.

این عملیات ۱۷ خرداد برای ILS فرودگاه اصفهان انجام شد و از ۱۹ تا ۲۱ خرداد نیز DVOR و ILS فرودگاه کرمان وارسی شدند. همچنین عملیات وارسی پرواز روز ۲۳ خرداد به  بررسی ILS فرودگاه یزد اختصاص یافت.

همچنین هفته گذشته (دوم و سوم تیرماه) فرایند ممیزی تمدید مجوز فعالیت عملیات مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی توسط نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری و با پاسخگویی مسوولان مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی انجام شد.

به نقل از تین نیوز، فعالیت‌های آتی فلایت چک درسال جاری با توجه به جدول زمان بندی اعلام شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری و بر اساس جلسات هماهنگی پروژه وارسی پرواز توسط کارشناسان اداره کل ارتباطات و ناوبری هوایی و اداره استاندار و مرکز وارسی پروازی و خدمات هوایی انجام می شود.

مطالب رپورتاژ