رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خور و بیابانک خبر داد: تلاش راهداری برای ارتقای ایمنی محور خور_ مصر و توسعه گردشگری

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خور و بیابانک  از انجام اقدامات ویژه برای ارتقا ایمنی محور گردشگری خور-مصر خبر داد.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مرتضی زرگر اظهار کرد: محور خور_ مصر یکی از محورهای گردشگری و روستای مصر روستای هدف گردشگری شهرستان شهرستان خور و بیابانک است و به همین دلیل در فصول گردشگری تردد در این محور بسیار افزایش می یابد.

  وی با باین اینکه ارتقا ایمنی این محور با انجام عملیات روکش آسفالت  سیلکت قطعه اول ۲۵ کیلومتر درسال ۹۸  انجام شد، افزود: به منظور تکمیل اقدامات انجام شده درسال جاری نیز عملیات شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۰ کیلومتر  از این محور در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان خور و بیابانک تصریح کرد: عملیات اجرایی این پروژه  با نیروها و ماشین آلات شهرستانی به صورت امانی آغاز شده است و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد.

 وی ابراز امیدواری کرد با حمایت های لازم تا ۶ ماه آینده عملیات شانه سازی و شیب شیروانی و اجرای سیلکت قطعه دوم این محور به پایان برسد.

اصلاح شیب شیروانی ۳۰  کیلومتر از محور جندق_معلمان

رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خور و بیابانک همچنین به آغاز عملیات اصلاح شیب شیروانی محور جندق_ معلمان اشاره کرد و گفت: طول  ۳۰کیلومتری این محور با امکانات و نیروی انسانی شهرستان به صورت امانی با هدف ارتقا ایمنی محور انجام خواهد شد.

زرگر خاطرنشان کرد:  این محورکریدور شمال به جنوب استان و یکی از پرترددترین محورشهرستان خوروبیابانک به شمار می آید.

وی هدف از اجرای این پروژه را  کاهش شدت و تعداد تصادفات رانندگی در این محور اعلام کرد.

مطالب رپورتاژ