رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خبر داد: اتمام عملیات روکش آسفات راه روستایی بنه مرتضی به امام زاده محمد بن زید در گتوند

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان از اتمام عملیات روکش آسفات راه روستایی بنه مرتضی به امام زاده محمد بن زید در شهرستان گتوند خبر داد.

به گزارش سایت خبری صنعت حمل و نقل محمدعلی طالبی پور، اظهار کرد: با توجه به شرایطی که در محور روستایی بنه مرتضی به امام زاده محمدبن‌زید در شهرستان گتوند وجود داشت تصمیم به آسفالت این مسیر گرفته شد.

وی افزود: پس اقدامات مورد نیاز در این مسیر و استقرار ماشین آلات لازم و تهیه مواد، کار روکش آسفالت این محور آغاز شد و اکنون به اتمام رسیده است.

رئیس اداره نظارت بر ساخت راه‌های فرعی و روستایی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان با اشاره به جزییات این طرح تصریح کرد: طول این مسیر یک هزار و ۶۰۰‌ متر و عرض عرض آسفالت آن ۵.۵ متر است که با اقدامات لازم‌ شاهد روکش آن هستیم.

طالبی پور عنوان‌ کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرای روکش آسفالت  مسیر روستایی بنه مرتضی به امام زاده محمد بن زید در شهرستان گتوند ۵ میلیارد ریال و از اعتبارات نفت با پیگیری نماینده محترم  مردم شریف شوشتر و گتوند تامین شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای این روکش آسفالت با هدف افزایش ایمینی راه و سهولت تردد روستاییان در این منطقه انجام‌ شده است.

مطالب رپورتاژ