کامیونت جدید ایسوزو

رونمایی ازمحصولات جدید با چاشنی تحول وتوسعه

درسایه تداوم همکاری شرکتهای ((بهمن دیزل)) و((ایسوزو)) رخ داد:

رونمایی ازمحصولات جدید با چاشنی تحول وتوسعه

درمراسمی با حضور فعالان صنعت خودروی کشور ازکامیونت 26 تنی جدیدایسوزو با نام FVZ توسط شرکت بهمن دیزل در هتل المپیک رونمایی شد.این مراسم با حضور مدیرعامل گروه خودرویی بهمن، مدیرکل بخش بین الملل فروش ایسوزو و مهندس نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان،مدیر عامل شرکت سیباموتورو جمعی از مدیران ارشد گروه بهمن و ایسوزو برگزار شد.

سهم 60 درصدی بازاربرای بهمن دیزل

در این مراسم، مدیر عامل شرکت بهمن دیزل به برنامه های آینده شرکت نظیر ورود به تولید خودروهای سبک پیکاپ ایسوزو،خودروهای سنگین تر و کاربری سازی اشاره کرد و افزود: شرکت بهمن دیزل در سال گذشته در کشور رده 155 را میان 500شرکت برتر به خود اختصاص داده است.

 مهندس مرتضی شفیعی تصریح کرد:شرکت ایسوزو سهم بالایی از کامیونت های باری در حمل ونقل کشور را دارد که در این موفقیت بهمن دیزل نقش عمده ای را ایفا می کند. بهمن دیزل در 6 ماه  اول امسال موفق شد تا سهم 51 درصد از بازار کامیونت را به خود اختصاص دهد این در حالی است که سهم این شرکت در سال گذشته در زمینه کامیونت ایسوزو40درصد بوده است.

وی گفت :درماه آینده محصول جدید بهمن دیزل عرضه خواهد شد که از ویژگی های برتر این محصول قدرت موتور ،اندازه، ابعاد و مناسب بودن این محصول جدید برای توزیع کالا است.

شفیعی اعلام کرد: بهمن دیزل قابلیت تولید 50 هزار دستگاه در سال را دارد و به زودی پیکاپ و کامیون های سنگین نیز تولید خواهد کرد. بهمن دیزل سال گذشته با فروش بیش از 4 هزار دستگاه 41 درصد سهم بازار را بدست آورده بود و سال جاری با فروشی بالغ بر 5500 دستگاه سهم خود را در بازار به مرز 60 درصد رسانده است.

برنامه ریزی برای گسترش خدمات متنوع

دراین مراسم نماینده شرکت ایسوزوی ژاپن از گسترش فعالیت‌های این شرکت در ایران خبر داد.

آرایی اظهار کرد: بازار ایران از اهمیت بالایی برای شرکت ایسوزو برخوردار است و به همین دلیل به دنبال گسترش فعالیت‌های خود در ایران هستیم.

وی با بیان اینکه از سال ۲۰۰۲ فعالیت ایسوزو در ایران آغاز شده خاطرنشان کرد: در این مدت توانسته‌ایم با همکاری شریک ایرانی خود بهمن دیزل سهم خوبی از بازار خودروهای تجاری ایران را کسب کنیم.

آرایی ادامه داد: در حال حاضر به دنبال برنامه‌ریزی برای گسترش سطح خدمات فروش و به ویژه خدمات پس از فروش در ایران هستیم.

نماینده ایسوزو در ایران افزود: با توجه به سیاست‌های ایران برای نوسازی ناوگان حمل و نقل باری حضور خود را در این بازار تقویت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: ایسوزو با تولید و عرضه جدیدترین خودروهای تجاری با سطح کیفی بالا به روند نوسازی ناوگان حمل و نقل باری در ایران کمک خواهد کرد.

 

مطالب رپورتاژ