رونمایی از بازار اینترنتی حمل و نقل کالا

رونمایی از بازارگاه اینترنتی حمل و نقل کالای برون شهری

مراسم رونمایی از اولین بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل کالا از سوی شرکت «ترابر.نت» در معاونت علمی ریاست‌جمهوری و با حضور اصحاب رسانه و مسئولانی از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاونت علمی ریاست‌جمهوری و مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذار برگزار شد

مراسم رونمایی از اولین بازارگاه اینترنتی حمل‌ونقل کالا از سوی شرکت «ترابر.نت» در معاونت علمی ریاست‌جمهوری و با حضور اصحاب رسانه و مسئولانی از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، معاونت علمی ریاست‌جمهوری و مدیران عامل شرکت‌های سرمایه‌گذار برگزار شد.

کیوان جعفری مدیرعامل شرکت «ترابر.نت» با بیان این‌که این شرکت راهکاری برای ساده‌سازی فرایند جابجایی کالا ارائه کرده گفت: این راهکار با ایجاد مجموعه‌ای از دارندگان ناوگان با گرید مناسب و با هدف حذف واسطه‌ها و دلال‌ها سعی در ارائه خدمات با بهترین کیفیت دارد.

اوگفت : امروز اولین مجوز رسمی به شرکت ما داده شد و این سامانه به‌عنوان بزرگ‌ترین و قابل‌اعتمادترین بنگاه ارسال کالا و بار آنلاین در ایران در ابتدا از استان‌های تهران، فارس و خراسان رضوی شروع به کار خواهد کرد.

وی به تشریح ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این سامانه برای افزایش بهره‌وری در صنعت حمل‌ونقل پرداخت و در توضیح مشکلات فرهنگی و دشواری‌های قبول این سامانه در بین جمعیت رانندگان کامیون داران و شرکت‌های حمل‌ونقلی گفت: متأسفانه صنعت حمل‌ونقل برون‌شهری بسیار سنتی باقی‌مانده و هم‌راستا با سایر صنایع رشد نکرده است. ما با هدف ایجاد تحول جدی در این صنعت و با اولویت قرار دادن افزایش بهره‌وری اقدام به سامان دادن حمل بار در جاده‌های برون‌شهری کرده‌ایم.

جعفری اضافه کرد:رانندگان نگران نحوه کار با این اپلیکیشن نباشند چرا که رسالت خود را آموزش راننده شرکت حمل‌ونقلی و صاحبان کالا می‌دانیم که چگونه از بستر فناوری برای بهبود وضعیت خود استفاده کنند.

مدیرعامل ادامه داد خیلی از محموله‌های صاحبان کالا روی زمین می‌ماند و ما تمام تلاش خود را بر این گذاشته‌ایم که راننده، صاحب کالا و شرکت حمل‌ونقل به‌صورت زنجیره‌وار به هم متصل شوند و کار تسهیل‌گری در پروسه حمل‌ونقل جابجایی محموله به بهترین شکل ممکن انجام شود.

جعفری خبر داده که برای اولین بار چندین شرکت دانش‌بنیان با همکاری یکدیگر و با حمایت‌های وزارت راه و شهرسازی و معاونت علمی ریاست جمهوری اقدام به طراحی این بازارگاه اینترنتی کرده‌اند که در ماه‌های آینده سرویس‌های جدید و بیش‌تری ازجمله وضعیت ترافیکی جاده‌های برون‌شهری به آن اضافه خواهد شد.

مطالب رپورتاژ