سامانه مدیریت روسازی در راه های شریانی کشور

سامانه مدیریت روسازی

با حضور وزیر راه و شهرسازی از اولین فاز پروژه ملی «ایجاد و پیاده‌سازی سامانه مدیریت روسازی (PMS) در تاریخ 15شهریور رونمایی شد.

مرکز تحقیقات راه، ‌مسکن و شهرسازی طی مراسمی از اولین فاز پروژه ملی «ایجاد و پیاده‌سازی سامانه مدیریت روسازی (PMS) در راه‌های شریانی کشور» با حضور وزیر راه و شهرسازی و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی رونمایی کرد.

پروژه ملی سامانه مديريت روسازی در راههای شریانی و روستایی کشور (PMS)، اولين سامانه‌اي است كه در مديريت و نگهداري روسازي راه‌ها، با در نظر داشتن مباحث طراحي، اجرا و نگهداري راه‌ها در كشور در حال پیاده‌سازی می‌باشد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی این پروژه را به عنوان اولویت مهم کاری خود قرارداده‌اند.

این پروژه بنا به درخواست و نیاز سازمان راهداري و حمل و نقل‌ جاده‌اي و با همکاری مركز تحقيقات راه، مسكن و شهرسازي با هدف تخصیص و مدیریت صحیح منابع و افزايش عمر و عملكرد روسازي‌هاي آسفالتي و تأكيد بر مديريت روسازي، مشتمل بر عملكردهاي ارزيابي وضعيت روسازي راه‌ها، پيش‌بيني وضعيت روسازي، مديريت در سطح شبكه و گام بعد مديريت در سطح پروژه، انجام شده است.

مطالب رپورتاژ