سخنگوي سازمان هواپيمايي كشوري خبر داد: توقف فروش بليت تهران – چين و بالعكس توسط شركت هواپيمايي ماهان

سخنگوي سازمان هواپيمايي كشوري خبر داد: فروش بليت مسير تهران – چين و بالعكس توسط شركت هواپيمايي ماهان از روز جمعه متوقف شده است.

به گزارش سایت ماهنامه صنعت حملو نقل رضا جعفر زاده سخنگوي سازمان هواپيمايي كشوري از توقف فروش بليت مسير تهران – چين و بالعكس توسط شركت هواپيمايي ماهان خبر داد و گفت: از روز جمعه هيچ بليتي در مسير تهران – چين و بالعكس فروخته نشده است.

جعفرزاده در اين باره توضيح داد: شركت هواپيماي ماهان بر اساس سیاست های دولت جمهوری اسلامی ایران و نيز بر اساس اعلام سازمان بهداشت جهانی و نقطه نظرات سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به توقف فروش بليت مسیرهای پروازی به مقاصد مختلف از ایران به چین و بالعکس تا پایان ماه فوریه سال جاری میلادی كرده است.

او ادامه داد: بدیهی است پس از اتمام زمان مذکور بر اساس مجوزهای دستگاه های اجرایی ذی ربط و سازمان هواپیمایی کشوری تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد و هواپیمایی ماهان در چارچوب راهبردهای کشور اقدام لازم را به عمل خواهد آورد.

سخنگوي سازمان هواپيمايي ادامه داد: در این مدت هر گونه پرواز رفت و برگشت به چین به منظور انتقال مسافران ایرانی از چین به ایران و مسافران چینی به چین در چارچوب مجوزهای سازمان هواپیمایی کشوری ایران و چین بر اساس توافقات جاری انجام خواهد شد.

مطالب رپورتاژ