سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد: تعلیق برخی پروازها به دلیل شرایط جوی نامساعد در فرودگاه مهرآباد

اکثر پروازها به فرودگاه مهرآباد ختم می شود و اکنون این فرودگاه از دید کافی برخوردار نیست. در نتیجه پروازها تا اطلاع ثانوی منتظر وضعیت فرودگاه مهرآباد هستند تا شرایط برای نشست و برخاست در این فرودگاه فراهم شود.

به گزارش سایت ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده با اشاره به بارش برف در اکثر نقاط کشور گفت: عوامل فرودگاهی مرتبا وضعیت جوی را چک می کنند و همه در تلاش هستند تا فرودگاه‌ها به موقع برف روبی شده و شرایط برای پرواز آماده شود.

او ادامه داد: از آن جا که اکثر پروازها به فرودگاه مهرآباد ختم می‌شود و فرودگاه مهرآباد اکنون از دید کافی برخوردار نیست، پروازها تا اطلاع ثانوی منتظر شرایط فرودگاه مهرآباد هستند تا شرایط برای نشست و برخاست در این فرودگاه فراهم شود.

جعفرزاده افزود: یک پرواز ایمن و سلامت مستلزم این است که هم وضعیت فرودگاه مبدا و هم فرودگاه مقصد مناسب باشد، به‌همین دلیل الان منتظریم تا شرایط جوی بهتر شود. از ایرلاین ها خواسته‌ایم شرایط را برای مسافران توضیح دهند.

جعفرزاده تصریح کرد: همچنین از مسافران می‌خواهیم قبل از مراجعت به فرودگاه برای پروازهای داخلی با شماره 199 و برای اطلاع از وضعیت پروازهای خارجی با شماره 096330تماس بگیرند . همچنین به دلیل شرایط بد جوی و سرعت پایین تردد در جاده ها و خیابان ها، مسافران چند ساعت زودتر از پرواز به سمت فرودگاه حرکت کنند.

مطالب رپورتاژ