سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک اعلام کرد: اجرای طرح های ترافیکی پایتخت از روز شنبه 23 فروردین ماه

ساعت اجرای طرح های ترافیکی از 7.30 تا 19

سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از اجرای «طرح ترافیک» و «طرح محدوده ی کنترل آلودگی هوا » در روز شنبه 23 فروردین ماه خبر داد و ساعت اجرای طرح های ترافیکی را تشریح کرد.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ « یوسف حجت» تصریح کرد: برابر تصمیم شورای ترافیک تهران اجرای طرح ترافیک و طرح محدوده آلودگی هوا که یک هفته به تعویق افتاده بود از روز شنبه 23 فروردین ماه مطابق با مصوبه ی شورای اسلامی شهر در سال 99 اجرا می شود .

وی گفت: بر اساس مصوبه شورای ترافیک شهر تهران، ساعت اجرای طرح ترافیک و طرح محدوده ی آلودگی هوا برای سال 99 از 6:30 صبح تا ساعت 19 بعدازظهر در نیمه اول سال تعیین شده است، اما با توجه به شرایط بوجود آمده به دلیل بروز ویروس کرونا از روز شنبه 23 فروردین ماه تا اطلاع ثانوی طرح های ترافیکی از ساعت 7.30 تا 19 اجرا خواهد شد .

سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران به تسهیلات در نظر گرفته شده برای شهروندان اشاره کرد و گفت: یکبار خروج رایگان از محدوده های ترافیکی در بازده زمانی 14 تا 16 برای شهروندان در نظر گرفته شده است و چنانچه شهروندی پیش از ساعت 7.30 وارد محدوده های ترافیکی شده و در بازده زمانی 14 تا 16 از این محدوده خارج شود ترددش رایگان محسوب خواهد شد .

حجت در پایان تاکید کرد: رزرو روزهای تردد در سامانه ی تهران من ، در هفته آتی الزامی نمی باشد در عین حال توصیه می شود حساب شهروندی افراد پیش از تردد شارژ کافی داشته باشد .

مطالب رپورتاژ