شکست همه اقدامات دشمنان برای به خطر انداختن امنیت صنعت حمل و نقل هوایی با تلاش های سپاه حفاظت هواپیمایی

به گزارش ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) (IKACNews) ؛ محمد مهدی کربلایی به مناسبت فرا رسیدن پنجم دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی ، پیامی را صادر کرد.

در پیام کربلایی آمده است :

زیربنای اصلی برای تحقق اهداف و چشم اندازها در تمامی عرصه های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی، “امنیت”  است و بدون آن هرگز نمی توان برنامه های توسعه ای را به منصه ظهور رساند.

اهمیت این مقوله در صنعت فرودگاهی و حمل و نقل هوایی که نقش محوری در رشد و توسعه اقتصادی کشور ایفا می کند و دشمنان این مرز و بوم سال هاست برای زمینگیری آن در تکاپو هستند دوچندان می شود.

حفظ امنیت در صنعت حمل و نقل هوایی از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است و این وظیفه خطیر بیش از سه دهه است با فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بر عهده سپاه پاسداران گذاشته شده و این نهاد ارزشمند با اراده ای پولادین آن را به بهترین نحو به انجام رسانده و اقدامات دشمنان در به خطر انداختن امنیت پروازها را بی اثر کرده است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی به همه برادران مخلص پاسدار، توفیق روز افزون این عزیزان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت صنعت هوانوردی از درگاه حق تعالی مسئلت دارم.

مطالب رپورتاژ