صدور گواهی سلامت برای سفر به شهرهای کشور ترکیه در فرودگاه امام (ره)

مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از هماهنگی برای صدور گواهی سلامت برای مسافران شهرهای مختلف کشور ترکیه در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی، علی کاشانی حیدری، مدیرکل دفتر ارتباطات، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به هماهنگی بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و ترکیه برای مقابله با شیوع بیماری کرونا اظهار كرد: در همین راستا سفر به کشور ترکیه با دریافت کارت سلامت پزشکی امکان پذیر خواهد بود.

كاشاني حيدري با بیان اینکه صدور کارت سلامت برای سفر به ترکیه به صورت موقت اجرا می شود، گفت: مسافران ترکیه می توانند پس از ورود به سالن پذیرش ترمینال مسافری شماره یک شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با مراجعه به کانترهای ٨١ و ٨٢ و پس کنترل دمای بدن، علائم بیماری کرونا و پاسخ به سوالات پزشکی، اقدام به دریافت کارت سلامت كنند.

او افزود: مسافران به مقاصد شهرهای کشور ترکیه باید قبل از دریافت کارت پرواز با مراجعه به کانترهای یاد شده؛ کارت سلامت پزشکی خود را دریافت کرده و سپس اقدام به تحویل بار و دریافت کارت پرواز كنند.

به گزارش پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)،‌ وي اضافه کرد: پایگاه مراقبت بهداشت مرزی مستقر در سالن خروجی ترمینال مسافری شماره یک نیز آماده خدمت رسانی به مسافران محترم خواهد بود.

مطالب رپورتاژ