فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر خبر داد: توسعه و تقویت تجهیزات یگان حفاظت بنادر در سال ۹۹

فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، با تأکید بر لزوم توسعه و تقویت تجهیزات این یگان، درکنار توسعه انسانی، کفت: یگان حفاظت سازمان بنادر با انجام مأموریت های ذاتی و قانونی خود، در تأمین امنیت پایدار در سطح بنادر نقش مهمی ایفا می کند.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادرو دریانوردی جعفر اطمانی در تشریح مهم ترین اقدامات این یگان، افزود: سال  گذشته، به ارزش  ۳۰۹ میلیارد ریال کالای قاچاق، ۴۶۶ کیلو گرم مواد مخدر،  ۵۵۶۸ قوطی مشروبات الکلی و  ۲۰۶ مورد سرقت به وقوع پیوسته در سطح بنادر، کشف شد.

وی برگزاری دوره های آموزشی به منظور افزایش سطح آگاهی و بینش انتظامی کارکنان، راه اندازی سامانه جامع رخداد وقایع و پرتال خبری ویژه یگان حفاظت و تأمین ۵۵ دستگاه موتورسیکلت و انواع تجهیزات انفرادی- انتظامی را از دیگر اقدمات یگان حفاظت سازمان بنادر در سال گذشته برشمرد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، در خصوص اهداف و برنامه های این یگان در سال ۹۹، از بروزرسانی تجهیزات و امکانات (حفاظتی ، سلاح و مهمات و … ) متناسب با شرایط و وضعیت یگان ها خبر داد.
به گفته اطمانی، اجرای طرح های عملیاتی مناسب در مقابله با جرائم و ناامنی و پاسخگویی به نیازهای فعالان در بنادر؛ توسعه ظرفیت ها و قابلیت در تعامل با دستگاه های نظامی، انتظامی در حوزه مأموریتی مرتبط؛ ارتقای سرعت، دقت و صحت عمل کارکنان و ارتقای سطح فرهنگ و رفتار سازمانی و توجه ویژه به تربیت و سلامت جسمی و روحی کارکنان  از دیگر برنامه های یگان حفاظت سازمان بنادر در سال جاری است.

مطالب رپورتاژ