مديرعامل شركت مترو خبر داد: راه اندازي ايستگاه متروي كيان شهر با رعايت استانداردهاي لازم

علي امام از افتتاح و بهره برداري ايستگاه متروي كيان شهر در روزهاي آينده خبر داد و تاكيد كرد: در راه اندازي اين ايستگاه تمامي استانداردها رعايت و تجهيزات لازم نصب شده است.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو) علی امام مدیر عامل این شرکت با اعلام خبر افتتاح ایستگاه کیان شهر در بخش جنوبی خط ۶ متروی تهران در روزهاي آينده تاکید کرد: در ساخت و بهره‌برداری از این ایستگاه تمام موارد ایمنی و استانداردهای لازم در حوزه ساخت و تجهیزات به کار رفته است.

او با بیان اینکه ايستگاه كيان شهر با هزينه كرد يك هزار و 500 ميليارد ريال ساخته شده است، گفت: زیربنای اين ايستگاه بیش از ۱۰ هزار متر مربع بوده و برای تردد افراد کم توان مناسب سازی شده است.

امام اضافه كرد: برای ورودی ایستگاه كيان شهر نمایي متفاوت، اقتباس از یک کشتی طراحی و اجرا شده است .

مدیر عامل شرکت مترو با اشاره به اینکه سیستم سیگنالینگ، سیستم هاي تهویه تونلی و ایستگاهی و شفت هاي ميان تونلي برای این ايستگاه نصب و راه اندازی شده، تاکید کرد: خوشبختانه تمامی این موارد با بهره گیری از توان مهندسان ایرانی انجام شده است .

امام با اشاره به دیگر استاندارد های به کار رفته در این ایستگاه خاطرنشان كرد: تعبيه مسیر سبز در موارد بحرانی، پله های اضطراری و سيستم اعلام و اطفاي حريق از جمله مواردي است كه جهت شرايط اضطراري براي اين ايستگاه تامين شده است.

علی امام مدیر عامل شرکت مترو با اشاره به راه اندازی ۶ دستگاه پله برقی در ایستگاه متروي كيان شهر اضافه کرد: اقدامات مربوط به نصب و راه اندازی آسانسورها در حال اجرا است. اما در صورت عدم بهره برداري از آنها در روز افتتاح، با توجه به اين كه بهره برداري از يك ايستگاه را به اين دليل نمي توانيم به تعويق بياندازيم، طبق وعده اي كه همواره به شهروندان محترم داده ايم ، نهايتا تا 3 ماه پس از افتتاح ، آسانسورهاي ايستگاه كيان شهر نيز به بهره برداري خواهد رسيد.

 

مطالب رپورتاژ