مدیرعامل راه آهن: نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی در حوزه ریلی تشدید می شود

مدیرعامل راه‌آهن در نشست کمیته دائمی پیشگیری از بیماری‌های واگیر راه‌آهن، وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا و‌همچنین اخبار مربوط به سلامت همکاران و خانواده آنها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سایت خبری صنعت حمل و نقل، «سعید رسولی» دراین نشست بر لزوم تشدید نظارت‌ها برای پیشگیری ازانتشار ویروس کرونا درشرکت راه‌آهن، شرکت‌های حمل‌و‌نقل ریلی و قطارها تاکید کرد و گفت: تنها راه برون رفت ازاین وضعیت، رعایت کامل نکات بهداشتی توسط افراد، نظارت مستمرو بازرسی‌های منظم و جدی گرفتن اجرای دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با انتشار ویروس کرونا است.

در این نشست بر آموزش همکاران و خانواده آنها با استفاده از امکانات فضای مجازی و شبکه railtv به منظور مقابله با ویروس کرونا و استفاده از ماسک در قطارهای مسافری، کارکنان و تمام زیرمجموعه های راه آهن تاکید شد.
مقرر شد نظارت ها برای رعایت پروتکل های بهداشتی کما فی السابق به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و با هرگونه عدم توجه به این مساله مهم در حوزه ریلی مقابله شود.
گفتنی است وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اقدامات شرکت راه آهن جمهوری اسلامی در رعایت پروتکل های بهداشتی در حوزه ریلی تقدیر کرده است
در این نشست مقرر شد همچنان مقابله با ویرس کرونا تا ریشه کن شدن آن بطور کامل در حوزه صنعت حمل ونقل ریلی پیگیری شود.
به نقل از روابط عمومی راه‌اهن جمهوری سالامی ایران، مدیرعامل راه آهن از رییس و اعضاء کمیته دائمی پیشگیری از بیماریهای واگیر راه آهن خواست، بطور منظم و هفتگی جلسات این کمیته را تشکیل و در مقابله با ویروس کرونا تصمیمات لازم را اتخاذ کرده و به اجرا گذاشته شود.

مطالب رپورتاژ