مدیرعامل راه آهن: گسترش روز‌افزون همکاری‌های علمی و فنی بین شرکت راه‌آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

مدیرعامل راه‌آهن گفت: با بهره‌برداری از مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن و امضای تفاهم نامه همکاری با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شاهد توسعه تعاملات علمی و فنی بین دو طرف خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار صنعت حمل و نقل آنلاین، «سعید رسولی» در مراسم افتتاح مرکز جهادی پیشرفت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: با امضای این تفاهم نامه همکاریهای طرفین در حوزه خطوط، ناوگان، ایستگاه‌ها و ارائه خدمات مطلوب به مسافران، توسعه صنعت حمل و نقل ریلی با تکیه به توانمندی‌های داخلی و ظرفیت‌های دانشگاهی شتاب بیشتری خواهد گرفت.


*** شکل‌گیری ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان با تکیه بر توان داخل

رسولی در ادامه با بیان ابن موضوع که امروز سند تفاهم و همکاری بین راه‌آهن و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید گفت: همکاری‌های زیادی در حوزه‌های مختلف خط و ناوگان و ایستگاه، همچنین ارائه خدمات مطلوب به مردم با تکیه بر توان داخل و ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان شکل می‌گیرد. پیش از این دو پروژه با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام دادیم و به زودی با حمایت این معاونت مرکز نوآوری راه‌آهن احداث و تاسیس می‌شود.

*** مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن محل حل مسائل اصلی

به گزارش صنعت حمل و نقل آنلاین، مدیر عامل راه‌آهن در پایان افزود: مرکز جهادی پیشرفت راه‌آهن که امروز افتتاح شد، محلی برای حل مسائل اصلی پیش روی توسعه کشور است.

مطالب رپورتاژ