مدیرعامل سازمان بنادر خبر داد: تزریق ۳۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار به صنایع دریایی کشور در سال جهش تولید

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۳۶۰۰ میلیارد تومان به صنایع دریایی کشور برای تأمین ناوگان عملیاتی سازمان بنادر و دریانوردی در سال جهش تولید تزریق خواهد شد.

به گزارش سایت خبری ماهنامه صنعت حمل و نقل به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد راستاد با اشاره به اینکه ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان به صنایع دریایی کشور برای تأمین ناوگان عملیاتی مورد نیاز خود تزریق خواهیم کرد، ادامه داد: تعدادی از این ناوگان ها در مرحله تشریفات قرار دارند و تعدادی از ناوگان هم به مناقصه گذاشته شده است که در همین حوزه توانستیم بخش قابل توجهی از نیازهای سازمان بنادر و دراینوردی در حوزه دریایی و بندری را تأمین کنیم.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی تصریح کرد: طبق فراخوانی که ارائه شده تمام قطعات مورد نیاز دریایی و بندری سازمان بنادر و دریانوردی توسط سازندگان داخلی اجرایی تأمین خواهد شد.

راستاد تصریح کرد: در سالی که گذشت تخلیه و بارگیری کالا در بنادر تجاری کشور ۶ درصد، ورود کشتی های اقیانوس پیما ۸ درصد و واردات غیرنفتی ۲۴ درصد افزایش یافت.

وی گفت: با افتخار از زحمات جامعه دریایی و بندری که در دومین سال اعمال تحریم ها تامین مایحتاج کشور از طریق حمل و نقل دریایی را بدون وقفه و با قوت و قدرت به انجام رساندند، صمیمانه تشکر می کنم.

مطالب رپورتاژ