شرکت نکسانس

مسئولیت اجتماعی نکسانس، سرلوحه فعالیت های تجاری آن شرکت

تشکیل 6 کارگاه از سوی شرکت کابل سازی نکسانس به منظور آشنایی با صنعت کابل وچگونگی تولید انواع کابل های مختلف موجب شد تا مدیران این شرکت فرانسوی درباره اعم فعالیت های خود در ایران سخن بگویند.
به گزارش خبرنگار ماهنامه صنعت حمل ونقل مدیران شرکت نکسانس در بخش های مختلف زیر به تشریح امور خود پرداختند:

امنیت شبکه ریلی: چگونگی پشتیبانی کابل ها از عملکرد و ایجاد امنیت در وسایل نقلیه و زیر ساخت ریلی.
صنایع بالادستی نفت و گاز: راهکارهای کابلی برای محیط هایی با شرایط سخت عملیاتی، سکوهای فراساحل و زیردریایی .
صنایع پایین دستی نفت و گاز: راهکارها و خدمات جامع کابلی به منظور بهره وری و امنیت ایده آل

شبکه های برق: رویارویی با چالش های شبکه های برق شامل گستره کاملی از راهکارها برای مصارف ولتاژ متوسط، ولتاژ قوی و ولتاژ های بسیار قوی شامل شبکه های زمینی، هوایی و زیر دریایی.

صنایع معدنی: راهکارهای سفارشی کابلی جهت علمکرد مطمئن و بهینه معدنی.

شبکه های سازمانی بزرگ و مراکز داده: راهکارهای بدیع و هوشمند برای زیرساخت دیجیتال

در مورد نکسانس
 به عنوان رهبر جهانی راهکارهای پیشرفته کابلی و اتصالات، نکسانس به وسیله گستره وسیعی از بهترین کلاس محصولات و خدمات نوآورانه، انرژی را به زندگی می آورد.

برای بیش از ۱۲۰ سال نوآوری به عنوان بارزترین ویژگی شرکت نکسانس امکان ایجاد آینده ای ایمن تر، هموشمندتر و کارآمدتر را در کنار مشتریان خود به ارمغان آورده است. امروزه، گروه نکسانس متعهد به تسهیل انتقال انرژی و پشتیبانی از رشد فزاینده داده ها از طریق توانمندسازی مشتریان در 4 بخش اصلی تجاری است:

سازه و منطقه سکونت (شامل: خدمات، شبکه های هوشمند و وسایل نقلیه الکترونیکی)، ولتاژهای بالا و پروژه ها (شامل پارک توربین های دریایی، اتصالات زیردریایی، شبکه های ولتاژ قوی خشکی)، دیتا و مخابرات (شامل: انتقال دیتا، شبکه های مخابراتی، مراکز داده عظیم و شبکه های محلی) و صنعت و راهکار (شامل: صنایع انرژی های تجدید پذیر، حمل و نقل، نفت و گاز، اتوماسیون و غیره.
مسئولیت اجتماعی نکسانس سرلوحه اصلی فعالیت های تجاری و اقدامات درون سازمانی است. در سال ۲۰۱۳ نکسانس به اولین تولید کننده کابلی تبدیل شد که اقدام به تاسیس سازمانی به منظور حمایت از اقدامات لازم جهت دسترسی جوامع محروم به انرژی کرد.

تعهد این گروه به تولید کابلهایی با کیفیت بالا و دوستدار محیط زیست از طریق حضور فعال در بسیاری از انجمن های پیشرو صنعتی از جمله  Europacable، انجمن جهانی تولید کنندگان قطعات الکتریکی (NEMA)، فدراسیون بین المللی تولیدکنندگان کابل (CF) و (CIGRE) و بسیاری دیگر است.
نکسانس با بیش از ۲۶ هزار کارمند وحضور صنعتی در ۳۴ کشور و فعالیت های بازرگانی- تجاری در سراسر دنیا در سال ۲۰۱۷ میزان فروش ۶٫۴ میلیارد یورو را به ثبت رسانده است. همچنین این شرکت در تالار اصلی بورس Euronext پاریس قرار گرفته است.

 

مطالب رپورتاژ